Nederlands

10% met de code: SPRING10 🇳🇱

TERUGSTUURBELEID

Ons hoofddoel is om 100% van onze klanten tevreden te stellen. 

Neem contact met ons op via e-mail op contact@la-salopette.fr of rechtstreeks via ons contactformulier, om uw retourformulier te ontvangen dat moet worden ingevuld en bij uw pakket worden gevoegd

De klant is verantwoordelijk voor de verzendkosten voor het retourneren van het artikel (met uitzondering van defecte artikelen). De verzendkosten worden niet terugbetaald.

Gratis verzending in Nederland 🇳🇱 → 14 dagen retourtermijn vanaf ontvangst in de brievenbus, nieuwstaat. Neem vooraf contact met ons op

IK WIL EEN ARTIKEL RUILEN OF RETOURNEREN DAT MIJ NIET BEVALT

 → Ons standaard retourbeleid duurt 14 dagen. Als 14 dagen zijn verstreken sinds de ontvangst van uw bestelling, kunnen wij u in de meeste gevallen geen terugbetaling of omruiling aanbieden. Elke klant die zijn bestelling wil ruilen, heeft 14 dagen vanaf de ontvangstdatum van de bestelling om de retour te voltooien. 

Na de kennisgeving van herroeping heeft de klant 14 dagen om de producten terug te sturen zodra de retourinstructies per e-mail zijn gecommuniceerd. De producten moeten in hun originele verpakking, ongebruikt en in perfecte staat worden geretourneerd. De retourkosten zijn voor rekening van de klant.

Het wordt aanbevolen om ons vooraf via e-mail te bereiken. Vermeld het ordernummer (LS...)

→ Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel in dezelfde staat zijn als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

 → Geschenkkaarten kunnen niet worden geretourneerd.

→ Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs per e-mail of een ander aankoopbewijs nodig.

→ Elk artikel dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of ontbrekende onderdelen heeft om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout, kan niet worden geretourneerd.

→ Geen terugbetaling of omruiling is toegestaan na de 14 dagen die zijn verstreken na de ontvangstdatum van de bestelling.

Gedetailleerd Retourbeleid : 

Stap 1  : Controleer of u aan de volgende voorwaarden voldoet :

  • U heeft 14 dagen vanaf ontvangst van uw pakket om het naar ons terug te sturen
  • U heeft 7 extra dagen om ons het trackingnummer te sturen zodra de retourinstructies per e-mail zijn ontvangen
  • De labels moeten op dezelfde manier aan het artikel zijn bevestigd als bij ontvangst
  • Het artikel moet nieuw en ongewassen zijn.

Als de koper van gedachten verandert en een terugbetaling van zijn bestelling wil, heeft hij 14 dagen vanaf de datum van ontvangst van zijn bestelling om zijn retouraanvraag naar de klantenservice te sturen via het contactformulier. Als de termijn van 14 dagen normaal gesproken op een zaterdag, zondag of een feestdag valt, wordt deze verlengd tot de eerstvolgende werkdag.

Stap 2 : Neem contact met ons op via e-mail op contact@la-salopette.fr of rechtstreeks via ons contactformulier, om uw retourformulier te ontvangen dat moet worden ingevuld en bij uw pakket worden gevoegd

Stap 3 :  Stuur ons de artikelen die u wilt retourneren naar het adres dat in het retourformulier staat vermeld.

Geef duidelijk in het formulier aan of u een terugbetaling, een omruiling of een tegoedbon op de website wilt. Retourzending moet verplicht via het Mondial Relay-circuit plaatsvindenhttps://www.mondialrelay.nl/verzending/

We bieden gratis verzending voor alle artikelen van La Salopette, maar de retourkosten blijven voor uw rekening.

Als u het document niet kunt afdrukken, kunt u de elementen van het formulier overschrijven op een vel papier en dit bij uw pakket voegen.

Op dit vel moeten dus verschijnen : uw ordernummer (Voorbeeld : LS1122), de namen van de geretourneerde artikelen en wat u wilt ontvangen uit de retourzending (terugbetaling, tegoedbon of omruiling met een andere maat/kleur).

Stap 4 :  Zodra de artikelen zijn ontvangen, worden ze geïnspecteerd en, afhankelijk van uw verzoek, zullen wij :

  • Uw artikelen terugbetalen : u ontvangt een e-mail ter bevestiging van de terugbetaling van de bestelling.
  • Uw artikelen omruilen: De artikelen worden omgeruild voor de door u aangegeven artikelen op uw retourformulier. U ontvangt een e-mail met de bevestiging van de omruiling en een nieuw bestel- en trackingnummer.

La Salopette behoudt zich het recht voor retourzendingen te weigeren die na de retourtermijn worden verzonden of gecommuniceerd, of artikelen die niet in dezelfde staat verkeren als waarin ze werden ontvangen.

Zodra de retourzending is geaccepteerd, wordt u terugbetaald via dezelfde betaalmethode die is gebruikt voor de aankoop.

De maximale terugbetalingstermijn is 10 dagen.

Houd er rekening mee dat de terugbetalingstermijn op uw rekening altijd afhankelijk is van uw bankinstelling.

De terugbetaling van de bestelling is verschuldigd binnen 10 dagen na ontvangst van de bestelling in ons productiecentrum, dat wil zeggen vanaf de ontvangst in ons magazijn.

Bij retourzending is La Salopette verplicht de door de klant betaalde bedragen terug te betalen, met uitzondering van de retourkosten. De verzend- / retourkosten zijn voor rekening van de koper en worden niet terugbetaald. De klant is dus verantwoordelijk voor het betalen van zijn eigen verzendkosten om zijn artikel terug te sturen (in dit geval...) naar ons productiecentrum in Azië en naar het retouradres dat aan de koper wordt gecommuniceerd door de klantenservice. Eventuele verzendkosten, zoals voor beveiligde levering, worden niet terugbetaald. 


IK WIL EEN DEFECT ARTIKEL RETOURNEREN (indien van toepassing)

Als een artikel blijkt defect te zijn, heeft de klant 24 maanden na ontvangst van zijn bestelling om contact op te nemen met de klantenservice. De klant moet bewijzen opsturen via foto's en de gebreken die het product vertoont beschrijven (met beschrijving en foto's als bijlage) naar de klantenservice, eerst via het contactformulier: contacteer ons

Wij garanderen een volledige terugbetaling van de bestelling in geval van defecte producten, niet geleverd, of niet op voorraad.

 → Als een product een fabricagefout vertoont, neem dan snel contact met ons op na ontvangst. Na deze periode wordt de bestelling als conform beschouwd.

Stap 1 : Stuur ons een e-mail naar  contact@la-salopette.fr  met een klacht vergezeld van foto's die de gebreken aantonen.

Verwijder vooral geen labels of was een ontvangen defect of bevlekt artikel voordat u ons hiervan op de hoogte stelt, anders kan uw verzoek mogelijk niet worden verwerkt.

Stap 2 : Uw verzoek wordt binnen maximaal 48 uur door ons team verwerkt (exclusief zondagen en feestdagen).

U heeft vervolgens de keuze uit verschillende mogelijkheden :

  • Terugbetaling van het defecte artikel door ons, via de oorspronkelijke betaalmethode
  • Vervanging van het artikel als we het nog op voorraad hebben
  • Mogelijkheid om een tegoedbon te ontvangen in de vorm van een cadeaubon die geldig is voor de hele winkel.

TERUGBETALINGEN (indien van toepassing)

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij u een e-mail om u te informeren dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We informeren u ook over de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als uw verzoek wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt een krediet automatisch toegepast op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode.

Late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt weergegeven.
Als u uw terugbetaling niet binnen twee weken heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via het volgende adres: contact@la-salopette.fr

 

Aan de aandacht van: contact@la-salopette.fr
Ik/wij (*) stel(len) u hierbij op de hoogte van mijn/onze (*) herroeping van het contract met betrekking tot de verkoop van het onderstaande artikel:

_______________________________________________________

_______________________________________________________


Ontvangen op __________________

_______________________________________________________
Naam van de consument(en)

_______________________________________________________
Adres van de consument(en)

_______________________________________________________
Handtekening van de consument(en) (alleen indien dit formulier op papier wordt ingediend)

_________________________
Datum
(*) Doorhalen wat niet van toepassing is.

Weet dat uw volledige tevredenheid ons grootste geluk is, we zullen altijd ons uiterste best doen om ervoor te zorgen dat u een goede ervaring heeft in onze online winkel !

Dit beleid is van toepassing op alle artikelen op de website la-salopette.nl, zonder uitzondering. Omruilingen zijn toegestaan.