Nederlands
TERUGSTUURBELEID

Ons primaire doel is 100% klanttevredenheid.

OPNAME

Als je tijdens de week binnen 24 uur na het plaatsen van je bestelling van gedachten verandert, betalen we je direct terug.

We verwerken bestellingen pas 24 uur nadat ze zijn geplaatst om fouten en veranderingen in de mening van de klant te kunnen wijzigen. Na het verstrijken van deze termijn zullen wij, indien de bestelling is verwerkt, in het kader van een bedenking niet meer kunnen vergoeden voordat het product is afgeleverd, ontvangen en geretourneerd.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending van uw bestelling, moet uw artikel absoluut ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

GEEFT TERUG

Ons standaard retourbeleid is 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds je je bestelling hebt ontvangen, kunnen we je over het algemeen geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Cadeaubonnen kunnen niet worden geretourneerd.

Om uw retourzending te verwerken, hebben we een ontvangstbewijs per e-mail of een ander aankoopbewijs nodig.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke terugbetalingen worden verleend: (indien van toepassing)

Elk item dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
Elk artikel dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd

VERGOEDINGEN ( indien van toepassing)

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als uw verzoek wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er automatisch een tegoed op uw creditcard of originele betaalmethode toegepast.

Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt gepost.
Als u uw terugbetaling niet binnen twee weken heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via: contact@la-salopette.fr

UITWISSELINGEN (indien van toepassing)
We vervangen artikelen alleen binnen 14 dagen als ze defect of beschadigd aankomen. Als u het voor hetzelfde artikel wilt ruilen, stuur ons dan een e-mail op contact@la-salopette.fr Om ons de retour te sturen, moet u eerst een account aanmaken op Mondial Relay en deze terugsturen via Mondial Relay.

U dient uw eigen verzendkosten te betalen voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd.

De tijd die nodig is voordat het uitgewisselde product u bereikt, kan variëren afhankelijk van waar u woont.

U kunt overwegen om gebruik te maken van een trackingservice voor zendingen of om een ​​verzekering af te sluiten voor de zendingen. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Ter attentie van: contact@la-salopette.fr
Ik/wij (*) stellen u hierbij op de hoogte van mijn/onze (*) herroeping van het contract met betrekking tot de verkoop van het onderstaande onroerend goed:

_______________________________________________________

_______________________________________________________


Ontvangen op __________________

_______________________________________________________
Naam consument(en)

_______________________________________________________
Adres consument(en)

_______________________________________________________
Handtekening van de consument(en) (alleen bij kennisgeving van dit formulier op papier)

_________________________
Datum
(*) Schrappen wat niet past.