Nederlands
Veelgestelde vragen

De veelgestelde vragen over Tuinbroek

Onze bezorgopties

Standaardlevering : Gratis op alle artikelen op de site: € 0 .

Expresslevering : Beschikbaar voor de LES CRÉATIONS- collectie en alle items in de collectie voor de prijs van: € 3,90 .

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Uw bestelling wordt binnen 1 tot 3 dagen verzonden . Onze gemiddelde levertijd bedraagt ​​dan 6 tot 7 werkdagen waar dan ook ter wereld.

Als u uw artikel niet binnen 30 dagen ontvangt, betalen wij u het volledige bedrag terug.

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat u uw bestelling zo snel mogelijk ontvangt, zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit van onze artikelen.

Wat is de Express-collectie? 🚚

Voor de Les Créations -collectie bieden wij een expresleveringsservice aan. Als u zich op het Franse vasteland bevindt, ontvangt u uw artikelen binnen slechts 2 tot 3 werkdagen . Voor leveringen naar andere landen in Europa bedraagt ​​de levertijd 3 tot 6 werkdagen .

Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden, zodat u zonder vertraging van uw aankopen kunt genieten. Om alle artikelen te zien die profiteren van deze expresservice, bezoekt u onze speciale collectie op dit adres: La Salopette - Express Delivery .

Wie bezorgt mijn artikel?

Uw artikelen worden geleverd via uw lokale postdienst .

Als je een trackingnummer hebt dat begint met YT , ga dan naar Parcel App: https://parcelsapp.com/fr/tracking

Als u een trackingnummer heeft dat begint met 6A, LP of 9L , ga dan naar de website van La Poste: https://www.laposte.nl/outil/suivre-vos-entreprises

Wat zijn de levertijden?

Artikelen worden geleverd volgens de algemene voorwaarden van uw plaatselijke postkantoor .

Voor alle vragen met betrekking tot bestellingen nodigen wij u uit om rechtstreeks contact met ons op te nemen via e-mail op het volgende adres: contact@la-salopette.fr 📩

Wij reageren doorgaans binnen 1-2 werkdagen.

In geval van niet-ontvangst van het pakket...

Maak je geen zorgen, onze artikelen worden in je postbus achtergelaten als ze klein genoeg zijn. Anders wordt uw pakket achtergelaten op uw postkantoor waar u het kunt ophalen.

U wordt gewaarschuwd door uw plaatselijke postkantoor zodat u uw artikel zo snel mogelijk kunt ophalen.

Wat moet ik doen als er een fout is opgetreden met het opgegeven adres?

Geen probleem ! Als uw bestelling nog niet is verzonden, neem dan onmiddellijk contact met ons op via: contact@la-salopette.fr en wij zullen uw gegevens graag bijwerken. Anders kunnen er geen wijzigingen meer worden aangebracht zodra een bestelling vanuit ons magazijn is verzonden. U dient rechtstreeks contact op te nemen met het plaatselijke distributiecentrum dat het dichtst bij u in de buurt is.

Er ontbreken artikelen in mijn bestelling, wat moet ik doen?

Afhankelijk van uw bestelling kunnen onze producten afzonderlijk verzonden worden. De rest van de bestelling zal hoogstwaarschijnlijk binnenkort arriveren.

Maak je dus geen zorgen als je de ene eerder ontvangt dan de andere. In het geval dat de bestelling door een ongeluk nooit zou kunnen worden voltooid, verbindt La Salopette zich ertoe het/de betreffende artikel(en) terug te betalen.