Nederlands
Verzendbeleid

De volgende voorwaarden worden gevalideerd als u een bestelling plaatst via La Salopette ® Deze voorwaarden zijn zo opgesteld dat de betrokken partijen volledig op de hoogte zijn van de regels die de transactie beheersen en dat deze plaatsvindt in een voor iedereen geschikt klimaat.

1. Algemeen

We streven ernaar onze inventaris voortdurend bij te werken, maar soms ervaren we verschillen die ertoe leiden dat bepaalde eerder gekozen producten niet op voorraad zijn. Wanneer dit soort situaties zich voordoet, bieden wij u een latere levering of de mogelijkheid om andere aankopen te doen op basis van een voucher die wij u ter beschikking stellen.

2. Verzendkosten

Verzendkosten worden betaald bij het voldoen van de factuur bij het afrekenen. We factureren ze rekening houdend met verschillende parameters, waaronder gewicht, afmetingen en plaats van levering.

3. Retourneren

U kunt ons Retour- en Restitutiebeleid bekijken via de link onderaan de pagina voor alles wat met retourneren bij ons te maken heeft.

4. Leveringsvoorwaarden

Als uw bestelling bestemd is voor een plaats buiten het land, is de levertijd in het algemeen 4 dagen, maar kan in bepaalde gevallen oplopen tot twintig. Deze tijd is afhankelijk van zowel uw bezorgwensen als de voorraad van de door u geselecteerde artikelen.

Tijd om te bezorgen

Zodra de betaling is voldaan, reserveren wij twee werkdagen om uw bestelling te verwerken. Gedurende deze tijd heeft u gedurende 24 uur de mogelijkheid om de plaats van levering te wijzigen als u dat wenst.

Verzendingen vinden plaats vanuit onze opslaglocaties waarmee wij iedere werkdag overeenkomen met kantooruren, behalve op nationale feestdagen.

Bij La Salopette®, zodra u uw bestelling heeft betaald, verzenden wij uw pakket binnen maximaal 5 werkdagen. De levertijd kan in deze moeilijke tijden echter oplopen tot vier weken.

Bovendien is het essentieel om verzending en levering niet te verwarren. In werkelijkheid is verzending de handeling waarbij wij uw pakket verzenden, terwijl de levering het transport van uw bestelling naar de afgesproken plaats van ontvangst vormt.

Hierdoor kan het tot 5 weken duren voordat je je pakket ontvangt. Dat wil zeggen 2 dagen om uw bestelling te verwerken, 5 werkdagen om de goederen te verzenden en 4 weken om te leveren.

La Salopette® wijst erop dat 5 weken de maximale tijd is die een receptie mag duren. Bovendien is uw tevredenheid na de 5 weken het belangrijkste voor ons.

Hiervoor bieden wij u andere mogelijkheden om u tevreden te houden. We kunnen de kosten van het retourneren van uw pakket dekken, of in plaats daarvan komt u mogelijk in aanmerking voor een voucher met een hogere waarde dan uw originele factuur. De kans dat dit soort situaties zich voordoen is bijna nul, maar het team van La Salopette is vooruitziend en daarom hebben we ervoor gekozen u te informeren over het beleid voor het oplossen van deze gevallen.

Als er dus 5 weken zijn verstreken sinds de ontvangst van uw e-mail met de orderbevestiging, heeft u twee opties. U kunt een antwoord sturen op de ontvangen e-mail of een e-mail achterlaten via het e-mailadres  contact@la-salopette.fr .

Om bovendien te profiteren van een snelle verwerking van uw verzoek, verwijzen wij u als volgt naar uw e-mail:

  • Jouw bestellingsnummer;
  • Het e-mailadres van uw bestelling;
  • Uw voor- en achternaam;
  • De details, zelfs onvolledig, van uw bestelling;
  • De datum waarop de bestelling betrekking heeft.

Wanneer u ons een e-mail stuurt per contact@la-salopette.fr , raden we aan "Levertijd - Het nummer dat overeenkomt met uw bestelling" in het onderwerp geïllustreerd als volgt "Levertijd - 125698".

Na maximaal vierentwintig werkuren krijgt u van ons ter zake gespecialiseerde team het juiste moment om uw aanvraag te behandelen.

4.4 Wijziging afleveradres

Als u de plaats van levering wilt wijzigen, staan ​​wij klaar om aan uw verzoek te voldoen, zolang u zich vóór verzending kenbaar maakt.

4.5 Verzending per postbus

Momenteel bij  La Salopette® , zullen we alleen de postdiensten gebruiken voor zendingen naar postbusadressen omdat we nog geen diensten hebben toegewezen aan dit type levering.

4.6 Verzending naar militaire adressen

De USPS is het middel dat we gebruiken om dit type levering uit te voeren. Deze service is echter niet beschikbaar in koeriersdiensten bij ons.

4.7 Artikelen die niet op voorraad zijn

Wanneer een van de bestelde artikelen niet meer beschikbaar is in onze opslagruimtes, bieden wij u de keuze. U heeft de mogelijkheid om te kiezen voor een latere verzending of om andere producten te kopen, waarvan het bedrag natuurlijk hoger zal zijn dan de waarde van het artikel dat niet besteld is.

4.8 Overschrijding van de levertijd

Indien wij de afgesproken levertijd overschrijden, wordt u verzocht te sturen via het e-mailadres contact@la-salopette.fr , een verzoek dat zal worden verwerkt.

5. Opvolging van meldingen

Wanneer het pakket wordt verzonden, wordt er een trackinglink naar u verzonden, zodat u alle stadia van het transport kunt volgen dankzij de updates van de vervoerder.

6. Pakketten beschadigd tijdens transport

Als u op het moment van ontvangst schade opmerkt die tijdens het transport is ontstaan, raden we u aan het pakket te weigeren en contact met ons op te nemen via onze klantenservice. Als de receptie daarentegen werd uitgevoerd tijdens uw afwezigheid, wordt u verzocht contact op te nemen via de elektronische box contact@la-salopette.fr , de klantenservice van  De Salopette® .

7. Rechten en belastingen

7.1 Omzetbelasting

Zoals aangegeven bij  La Salopette® , passen wij omzetbelasting rechtstreeks toe op de prijs van de artikelen op het moment dat u uw bestelling bij ons plaatst.

7.2 Invoerrechten en belastingen

Invoerrechten en belastingen zijn specifiek voor elk land van bestemming. BIJ La Salopette® , raden we u aan om alle kosten te kennen die de levering van uw pakket waarschijnlijk met zich meebrengt voordat u een bestelling plaatst. Mocht u ondanks alles niet betalen, dan wordt het pakket bij ons retour gezonden De Tuinbroek® Daarna trekken we de kosten van het retourtransport af van het bedrag van de bestelling en betalen we je de rest terug. Bovendien worden vertrektransportkosten niet terugbetaald.

8. Annuleringen

Als u uw bestelling wilt annuleren, zullen wij aan uw verzoek voldoen zolang het pakket niet is verzonden. Maar elk verzoek tot annulering dat na deze periode wordt ingediend, moet het restitutiebeleid volgen dat we u uitnodigen om onderaan de pagina te raadplegen.

9. Verzekering

Bij verlies of beschadiging van je pakket dekt onze verzekering de kosten tot het door de vervoerder aangegeven bedrag. We beschouwen het verlies echter alleen op basis van een bevestiging van de postdiensten en niet op basis van de simpele klacht van de klant. Deze maatregel is het resultaat van talloze gemelde gevallen van vertrouwensbreuk door bepaalde onbetrouwbare klanten aan wie De Tuinbroek® al behandeld. Daarnaast zullen wij ons best doen om u zo goed mogelijk tevreden te stellen. Wij dragen de transportkosten van de artikelen die wij conform uw bestelling aan u retourneren. U kunt in plaats daarvan ook in aanmerking komen voor een voucher met een hogere waarde dan uw originele factuur.

9.1 Proces voor pakketten die beschadigd zijn tijdens het transport

In het geval dat uw product beschadigd raakt tijdens het transport, kunt u een vergoeding krijgen of in plaats daarvan een product ontvangen. Al onze voorwaarden staan ​​beschreven in het Retour- en Restitutiebeleid dat we u uitnodigen om onderaan de pagina te raadplegen.

9.2 Proces voor pakketten die verloren zijn gegaan tijdens het transport

Wanneer we een bevestiging van verlies van de post ontvangen, zullen we er alles aan doen om dit te doen De Tuinbroek® om u zo goed mogelijk tevreden te stellen. Wij dragen de transportkosten van de artikelen die wij conform uw bestelling aan u retourneren. U kunt in plaats daarvan ook in aanmerking komen voor een voucher met een hogere waarde dan uw originele factuur.

10. Klantenservice

U kunt alle informatie over onze klantenservice verkrijgen door contact met ons op te nemen via het e-mailadres contact@la-salopette.fr.