Nederlands
Neem contact met ons op

→ Een vraag over bezorgingsvertraging ? Ga direct naar onze Veel Gestelde Vragen !

→ Om uw bestelling te volgen, klikt u hier: VOLG MIJN BESTELLING

→ U heeft niet het juiste product ontvangen? Heeft u een defect opgemerkt? Stuur ons een foto van het product in kwestie, vergezeld van uw bestelnummer, naar contact@la-salopette.fr

→ Je bestelling is een cadeau en je bent bang dat je deze niet op tijd ontvangt? Neem via dit formulier contact op met ons team, dat u een cadeaubon zal sturen om af te drukken en te geven terwijl u wacht tot uw bestelling arriveert.

→ Voor elk ander verzoek nodigen wij u uit om uitsluitend via dit formulier contact met ons op te nemen. Een lid van ons team zal binnen 72 uur (maandag tot en met vrijdag, 10.00 - 16.00 uur) op u reageren.

Contacteer ons op:

LA SALOPETTE OÜ , Liimi tn 1b-716 Kristiine linnaosa 10621 Tallinn, Estland

Ons telefoonnummer:

(+33) 7 56 91 49 75

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.
Snelle vragen...
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Om uw via La Poste verzonden bestelling te volgen, gebruikt u het trackingnummer dat u heeft ontvangen. Als dit nummer begint met "6A" of "LP", gaat u als volgt te werk:

1. Ga naar de La Poste-website.

2. Zoek naar het gedeelte ' Pakket volgen ': Vind de optie voor het volgen van pakketten op de startpagina van de site.

3. Voer uw trackingnummer in: plaats uw trackingnummer beginnend met "6A" of "LP" in het daarvoor bestemde veld.

4. Klik op “ Zoeken ” of “ Track ”**: Nadat u uw trackingnummer heeft ingevoerd, klikt u op de overeenkomstige knop om het zoeken te starten.

5. Bekijk uw bestelinformatie: De trackingpagina geeft u details over de huidige status van uw bestelling, zoals de locatie en bezorgstatus.

Als u problemen ondervindt bij het volgen van uw bestelling, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice van La Poste voor verdere hulp.

Als u sneller antwoord wilt krijgen met betrekking tot de levering van een bestelling of de keuze van een model of maat, kunt u contact opnemen met Lyro , onze virtuele assistent rechtsonder op de site: https://la-salopette.nl/ onder vermelding van uw ordernummer, bijvoorbeeld…

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, vanaf het moment dat u uw bestelling heeft geplaatst, heeft u 24 uur de tijd om deze te annuleren. Na deze deadline moet u de Tuinbroek rechtstreeks terugsturen naar onze vestiging in Frankrijk. 🇫🇷

PS: Vergeet niet uw bestelnummer te vermelden wanneer u met ons communiceert.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Uiteraard zijn wij blij dat iedere klant door de jaren heen met trots ons merk kan laten zien! Voor elke annulerings-, retour- of omruilaanvraag kunt u per e-mail contact met ons opnemen op het volgende adres: contact@la-salopette.fr .

Als u wilt, kunt u snel ons retour- en terugbetalingsbeleid en onze algemene verkoopvoorwaarden bekijken.

Als u sneller antwoord wilt over de verzending van een bestelling, het kiezen van een model of maat, aarzel dan niet om contact op te nemen met Lyro, onze virtuele assistent die onderaan de site beschikbaar is: https://la-salopette.nl/ . Zorg ervoor dat u uw bestelnummer doorgeeft voor efficiënte hulp.